ACC – Őszi GT3 Bajnokság

Főoldal Fórumok Zengő E-sport ACC – Őszi GT3 Bajnokság

35 hozzászólás mutatása
  • Szerző
    Bejegyzés
    • #2671
      Zengő E-sport
      Adminisztrátor
    • #2684
      csindu
      Felhasználó

      Kérdés/kérés: lehetne valamivel ösztönözni a csapatok létrejöttét/nevezését? Jó lenne csapatbajnokságot is rendezni, de a nyári kupán is csak 2 olyan csapat volt, amelyiknek 1-nél több autója indult. Jelen pillanatban csak hátrányt jelenthet csapatban menni, mert nem biztos, hogy minden csapattag ugyanazzal az autóval szeretne menni és viták alakulhatnak ki 😀

      • #2724
        Gáspár Gergely
        Adminisztrátor

        Szia Csindu!

        Jelenleg az egyéni teljesítményeken van a prioritás, a csapatokat csak említés szinten kezeljük a bajnokság alatt.
        Ez majd a jövőben változni fog!
        Üdv.
        Gergő

    • #2714
      freakyo
      Felhasználó

      Kérdés. Cikk alapján 90 perces futamról van szó, az esemény leírásban 45 perc van. Melyik lesz?

    • #2716
      roli
      Felhasználó

      Tisztelt admin.
      Aról szeretnék érdeklődni hogy miért nem látszódnak az előkvalifikációs eredmények.

      • #2723
        Gáspár Gergely
        Adminisztrátor

        Szia Roli!
        Sajnáljuk a problémát, hamarosan láthatjátok az eredményeket.
        Üdv.
        Gergő

    • #2767
      freakyo
      Felhasználó

      A kötelező boxkiállás az mit takar? pit window, kötelező kerékcsere, tankolás ilyesmire lennék kíváncsi

      • #2772
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Üdv,

        A sprint versenyeken kötelező kerékcsere lesz, tankolás nem.
        A versenykiírást vasárnap tesszük közzé, minden információt tartalmaz majd.

    • #2789
      csindu
      Felhasználó

      A licenceink és versenyzői statisztikáink kb. mikor lesznek frissítve? És a C licenc kritériumai mikor lesznek meghírdetve pontosan?

      • #2895
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Szerdán tesszük közzé az L függelék új verzióját, amelyben részletesebb tájékoztatást adunk a licenc kategóriákról. Ezzel együtt, a szerdai napon a nyári kupa eredményeinek megfelelően frissítjük a licenceket.

        Mi már látjuk a részletes eredménylistát, rengeteg információt tartalmaz, azonban van még benne néhány javításra váró apróság, ezért egy kis türelmet kérünk. 🙂

        Üdv,
        A.

    • #2975
      csindu
      Felhasználó

      #2724
      Oké, köszi 😀 Akkor addig amíg nincs figyelembe véve a csapatbajnokság (például ebben az őszi bajnokságban is) megengednétek légyszíves, hogy más autóval mehessünk egy csapaton belül?

      • A hozzászólás módosításra került: 10 hónap, 2 hét ideje-csindu.
      • #2983
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Szia,

        Egy probléma van az ilyesfajta engedményekkel, hogy kinyílik vele Pandóra szelencéje 🙂 ha pedig nektek szabad, akkor mindenkinek szabad.

      • #3037
        Tamás
        Felhasználó

        #2983
        Hát ennek aztán van értelme, csupa logika. Van csapatbajnokság, így egy csapaton belül mindenki köteles azonos típusú autóval indulni, viszont igazából még sincs csapatbajnokság, az egyéni helyezéseken van a prioritás. Most komolyan… akkor mi értelme megkötni az emberek kezét és rákényszeríteni, hogy te ezzel meg azzal az autóval menj, mert a csapattársad is azzal megy, holott lényegében nincs is csapattársad? :D:D

      • #3046
        Zengő E-sport
        Adminisztrátor

        #3037

        A szervezők egyike sem foglalt állást azt illetően, hogy ne lenne csapatbajnokság, így a kérdést nem tudom elfogadni, az ezzel kapcsolatos megjegyzést pedig visszautasítom és jelzem, hogy ez volt az utolsó ilyen jellegű hozzászólásod ezen a fórumon.

         

        A szabály nem kényszeríti a versenyzőket a csapatban való indulásra.

        A csapatbajnokság egy extra opció a versenyzők részére. Mint ismeretes, a Zengő Motorsport monitorozza a mezőnyt, ezért a prioritás a versenyzők egyéni teljesítményén van.

    • #3021
      Peet
      Felhasználó

      Hali Szerverre kaphatok egy jelszót? Ami eddig volt azt nekem nem fogadja el

    • #3800
      ottoicso
      Felhasználó

      Sziasztok!
      A misanoi futam 45 perces volt. Ez pontozásban jelenleg a 60 perces endurance futam pontjait kapta, de a szabályzatban amúgy a 45 perces futamok nincsenek definiálva, csak sprint futam és 60 (és 90) perces endurance. Én futottam át ezt valahol, vagy tényleg van itt némi félreértésre okot adó helyzet?

      • #3812
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Szia,

        Nem néztél el semmit. 🙂 Az esemény a nyári sprint kupán használt pontokat kapta, még várunk a fejlesztőre, hogy javítsa a pontozást.

        Szabályzat C függelék: a pontozás tekintetében négy kategóriát bontunk külön:
        – Időmérő edzés
        – Sprint
        – Endurance 60min
        – Endurance 90min

        Ennek értelmében, az időmérő edzés pontozása valamennyi eseménynél azonos.

        Endurance eseményből két félét különböztetünk meg, 60 és 90 perceset. Ezeknek eltérő pontozása van.
        A versenyszabályzat szerint, Sprint eseménynek minősül minden olyan esemény, ami 60 percnél rövidebb, ezért pl. nem teszünk különbséget a 30 vagy éppen 45 perces versenyek pontozása között, emiatt nem 45 perces Sprint pontozást írunk, hanem Sprint pontozást.

        • A hozzászólás módosításra került: 10 hónap, 1 hét ideje-Horváth Atilla.
    • #3802
      latoo
      Felhasználó

      Ezt én is akartam kérdezni, mert ha pontosabban megnézzük, egyik pontrendszerrel sem stimmel, a 60 percessel sem.

      • #3815
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Szia,
        Tiéd a helyes megfejtés. 🙂 A most látható pontozás valóban nem felel meg az egyik pontszámítási rendszernek sem.

    • #3836
      ottoicso
      Felhasználó

      Köszi, akkor ha jól értelmezem a pontok jelenleg tévesen szerepelnek, és javítva lesznek a sprintfutam pontozásának megfelelően.

    • #4569
      ottoicso
      Felhasználó

      Sziasztok! Elfelejtettem nevezni 😐 Ha esetleg lenne szabad hely, jelezzétek pls!

    • #4595
      Szemir
      Felhasználó

      Kedves Szervezők!
      Nem szeretnék senkit megsérteni, mert alapvetően magas szinvonalú a szervezés, de valami nem stimmel.
      Get real okán: a nyári kupán, az első futamon alkalmazott ghost car-ért nem szóltam, pedig az is sok mindent befolyásolt, főleg az első körben, amikor Csincsik Marci “egyesült” Posán Norbival. Ott ghost car nélkül mentek volna mindketten a levesbe. Aztán jönnek versenyzők, akik másokkal nem törődve közlekednek és intézik el társaik futamát. Tudom, hogy a közvetítésekben legtöbbször pont látszik, hogy kit és mikor ütnek, löknek ki (ezért minden elismerésem Gerinek). Tényleg sok rosszat nem tudok mondani, de az, hogy aki balesetet okoz, tovább tud menni, előrébb végez, pontokat szerez és kap 10 sec büntit (szinte minden esetben ez a szankció), az számomra kevésnek tűnik lassan.
      Ellenben ami most történt, az kicsit rosszul érintett. 7 másodperccel az időmérő vége előtt megkezdtem a gyorskörömet. Az utolsó kanyarra fordulva, kicsit több, mint 0,5 seccel voltam jobb az addigi legjobb időmnél. Majd vége lett az edzésnek, mielőtt beérhettem volna és regisztrálja a körömet. Ez hogyan lehetséges? Miért nem volt elég wait time beállítva vagy miért nem volt kiírva, hogy az utolsó 15-20 másodpercben senki ne kezdjen gyors kört? Ezzel a 14. helyett kb a 6-8 helyek egyikére értem volna be. Bizonyára más forgatókönyv íródik ez esetben.
      Az a bajom, hogy hiába van meg a tempóm a legjobb 6-7-be, valami mindig történik és most nem gondolom, hogy én hibáztam. Tudom, max kapok egy elnézést kérünket, szuper lesz, de ettől még az elmúlt 2 futamon nagyon rossz érzés volt körhátrányban végigfutni a futamokat mások hibája miatt, nem ezért készülök és vagyok itt.
      köszönöm!

      • #4685
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Kedves Szabolcs,

        Ghost car,
        A nyári sprint kupán alkalmazott első körös ghost car szervezői döntés volt. Utólagosan kifejtettünk miért tartottunk szükségesnek. (nem szerettünk volna az első esemény, első körében tömegbalesetet látni a 32 fős, számunkra -akkor még- többségében ismeretlen mezőnyben)

        Session over time (válasz #4598-hszre is)
        Ez egy hiba volt a részemről, elnézést érte. A jövőben egységesen 150 sec lesz az over time. Ha kell, akkor a közvetítésben ezt egy rövid spottal áthidaljuk.

        Büntetések, (kemény dió.. kifejtős válasz jön)
        Az alábbi büntetések állnak rendelkezésre: figyelmeztetés, 5-10-20-30 másodperc időbüntetés, áthajtásos büntetés, kvalifikációról való eltiltás, felfüggesztés, kizárás és eltiltás.
        Korábban, -a többi szervezővel együttesen- abban állapodtunk meg, hogy a legszigorúbb büntetéseket kizárólag szándékosság esetén alkalmazzuk. Természetesen ez nem örökérvényű, ha szükségesnek látjuk, akkor változtatni fogunk ezen a hozzáálláson, de egyelőre úgy ítéljük meg, hogy a versenyek előrehaladtával egyre kevesebb a komoly baleset, ami egyértelműen a mezőny felkészültségét dicséri.

        Büntetési alapelv, hogy a megállapított büntetés a szabálysértés tényének szól, a büntetés mértékét az okozott kár csak kivételes esetben befolyásolja/befolyásolhatja.
        Elismerem, első olvasatra talán nem tűnhet logikusnak ez az állásfoglalás.
        Levezetem, hogy miért van így: Alapelv, hogy a Felügyelő Testület ítélete pártatlan és objektív. Ennek alapot a szabálykönyv szolgáltat, ami “igen vagy nem” elven működik. A vizsgálat során a Felügyelő Testület a szabálysértés tényét állapítja meg és azt bünteti. A szabálytalanság következménye csak szélsőséges esetben módosíthat a büntetésen, (pl. tömegbaleset okozása) de! a büntetés mértékének megváltoztatása/emelése csak és kizárólag abban az esetben történhet meg, ha az adott eshetőség (tömegbaleset okozása) a szabálykönyv által már előre lefedett.

        Példa;
        Eset: Fehér vonalon való áthajtás.
        A, a versenyző csípi a fehér vonalat.
        B, a versenyző levágja a fehér vonalat.

        Mindekét esetben sérült a fehér vonal érintését tiltó szabály. Igaz, hogy “A” és “B” eset között volt és van különbség, hiszen az “A” esettel 3 ezredet, míg a “B” esettel 3 tizedet nyert a versenyző, ugyanakkor, mivel nincs külön bekezdés a fehér vonal átlépésének “szintjeire”, ezért nem szabható ki eltérő büntetés a két eset vizsgálata során. Kivételt jelenthet a “C” eset, amikoris a versenyző szándékosan, előnyszerzési célzattal lépi át a fehér vonalat. Azonban a “C” esetben megállapított eltérő büntetés már nem a fehér vonal szabályának megsértéséért, hanem egy egyéb szabály áthágásáért, a szándékosságért állapítható meg.

        Következő példa,
        Eset: Az 53-as autó a 4-es kanyar féktávján a 13-as autóba hajt,

        A,
        .. a 13-as autó a falban köt ki.
        Állítás: Baleset okozása

        B,
        .. a 13-as autó megforog, visszatér a pályára és az 53-as autó maga elé engedi.
        Állítás: Baleset okozása (a szabálykönyv alapján enyhítő körülmény az 53-as autó fair magatartása)

        C,
        .. a 13-as autó megforog, majd sértetlenül visszatér a pályára.
        Állítás: Kiforgatás

        kombinálhatnánk a D esettel is,
        .. a 13as autó megforog, visszatér a pályára és az 53-as autó maga elé engedi, azonban az ütközésben olyan mértékű sérülést szerez, amely következtében képtelen megvédeni a pozícióját a 13-as autó ellen.
        Állítást nem írok, mert jön az: “Igen ám, de mi van akkor, ha”.. az incidensbe egy harmadik autó is résztvevő lesz? Akár csak azzal, hogy megelőzi a 13-as autót, akár azzal, hogy belehajt a 13-as autóba, stb. Ez már mind, egy teljesen új típusú esetet eredményez, a probléma pedig itt kezdődik, mert végtelen számú kombinációra nem lehet szabályt alkotni, és ha egy esetre nincs szabály, akkor azt büntetni sem lehet / a szabályban foglaltaktól eltérően büntetni nem lehet. Hiszen a szabálykönyvben nem megfogalmazott tételek büntetését még jóindulattal sem lehet pártatlannak nevezni.
        Ezért, hogy a részrehajlás látszatát is elkerüljük, minden esetben a szabálysértés tényét büntetjük. Többek közt, emiatt került megkülönböztetésre a baleset okozása, a kontakt és a kiforgatás, mint önálló tétel a szabálykönyvbe.

        Legkevésbé sem rosszindulatból, vagy lealacsonyító szándékkal írtam a példákat, csupán szerettem volna a lehető legtöbb eshetőségre kiterjedően válaszolni.
        Amit hozzá tudok tenni ehhez, az annyi, hogy a szabálykönyvnek és a büntetéseknek van egy természetes evolúciója. Mi is mérlegelünk az esetek során és próbálunk olyan passzusokat beiktatni a szabályzatba, melyek lefedik a gyakori eseteket, hogy ezzel is igazságosabbá tegyük a büntetéseket. Ezért a büntetési tételek minden bajnokság kezdetével változni fognak, egészen addig, amíg el nem jutunk egy olyan szintre, amit mi magunk is megfelelőnek ítélünk meg, ehhez viszont idő és -sajnos- tapasztalatok kellenek.

    • #4598
      Kovács Dávid
      Felhasználó

      Sziasztok. Ezt az idő lejárását én is sérelmezném. Bár hozzáteszem nekem jó futamom lett így is, úgyhogy nem akadékoskodom.
      Viszont ha lehetséges, jó lenne úgy beállítani a szervert, hogy be lehessen fejezni az utolsó gyors kört. Én pont átértem a fehér vonalon az idő lejárta előtt és pont az utolsó kanyarban voltam mikor véget ért az időmérő. Kb 10 mp-vel kellett volna hosszabbak lennie, de szerintem nem kéne ezt ennyire kiszámolni…..lehetne egy fél perces pluszt ráhagyni,, az még nem borítaná fel a közvetítés folytonosságát. (mellesleg én is 0,4 mp-t javítottam volna, de az mellékes, csak jó lenne ha legközelebb máshogy alakulna)
      Üdv.: Dávid

    • #4599
      berci23
      Felhasználó

      Sziasztok,

      Először is szeretnék gratulálni mindenkinek, sajnos én nem tudtam befejezni a futamot az autóm irányíthatatlansága miatt. Valaki járt már úgy, hogy egyik pillanatról a másikra totálisan megszűnik a fékerő? Először azt hitte, hogy a gumik koptak el hirtelen ezért kimentem cserélni. Ezután az autó kezelhetetlensége továbbra is fenn állt és nem bírtam az úton tartani sem, ezért kiálltam mégegy kerékcserére hátha megoldja a bajt, de nem. Ez után mégrosszabb lett a helyzet, ekkor pedig már a féktárcsák ábrái is melegedést mutattak, de olyan szinten, hogyha épphogy csak megnyomtam a pedált, már tűzpiros volt mind a 4 tárcsa. Ha valakinek van tippje és megosztaná velem azt megköszönném. ui.: Ezzel a setuppal versenyeztem az elmúlt 2 hétben, ilyen probléma egyszer sem volt, pedig mentem több 45 perces futamot és végig rendben volt mind a 4 fék.

      Üdv.:
      Berci

      • #4600
        csindu
        Felhasználó

        Szerintem az lehetett a baj, hogy valahogy véletlen félrekattintottál verseny előtt és a 4-es számú féktárcsát használtad, ami kb. maximum 20 percet bír. Ha mégsem akkor ötletem sincs. 🙁

    • #5996
      freakyo
      Felhasználó

      Egy olyan ötlet merült fel, hogy ha már úgy is egyedi oldal van fejlesztgetés alatt.
      Akkor ha az ember óvást akar benyújtani erre akár egy űrlapot is lehetne csinálni, ahova az óvó fél bejelentkezés után csak beírja az adatokat amik az óváshoz kellenek hányadik kör, mi történt ilyenek, és akkor nem kell külön-emailt írogatni óvásonként. Egyszerűbb lenne szerintem mindkét félnek. Aztán ha beküldte ugyanúgy jöhetne értesítés a felhasználónak, hogy elküldve ( ahogy a nevezésnél is van) Aztán nem kell még az email fiókba is belépni egy óvás kedvéért, hanem itt az oldalon keresztül letudja az ember.

      • #6101
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Szia,

        Köszönjük az építő jellegű hozzászólást és az ötletet! 🙂
        Ami azt illeti, hasonló rendszeren gondolkodunk, azzal a különbséggel, hogy mi az értesítést kihagytuk a képből, viszont nagyon jó hogy ezt írtad, mert valóban hasznos visszajelzés lenne.

        A következő szezontól örülnék, ha így működne, mert a jelenleg használt óvási rendszer valóban nem elég gördülékeny. Azonban időpontot nem ígérek, mert rengeteg apróság van még az oldalon, amit javítani kell előtte.

        Üdv,
        A.

    • #6061
      Roland
      Felhasználó

      Sziasztok!
      Mint ahogyan bejelentésre került, november 18-án jön az új Mercedes és az új Ferrari. Kérdés, hogy ezekkel az autókkal nevezhetünk-e már a következő, monzai futamra?

      • #6098
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Szia,

        Jelen bajnokságot a meglévő BoP rendszerrel és a 2019-es szezon autóival fejezzük be, váltásra nem lesz lehetőség.

        Üdv,
        A.

    • #6733
      Gáspár Gergely
      Adminisztrátor

      Sziasztok!
      Nagy szükségünk lenne a Monzai futam első fél órájáról készült replayre!
      Nem mentett a gombra kiosztott replay…

      Köszönjük!

      • #6735
        latoo
        Felhasználó

        Azt meghiszem, hogy szükség van rá…
        Egy idieg gondolkoztam, hogy a célegyenesben megállok és nyomok egy ESC-et már csak azért is, de végül nem tettem. Jó volt körhátrányban végigmenni 90 percet úgy, hogy a tempóm nem a mezőny végébe való volt.

        Replay a rajtról:

        • A hozzászólás módosításra került: 8 hónap, 2 hét ideje-latoo.
        • A hozzászólás módosításra került: 8 hónap, 2 hét ideje-latoo.
      • #6740
        Gáspár Gergely
        Adminisztrátor

        Köszi a replayt!

        Nagyon sajnáljuk az első kanyaros balesetet..
        Lesz vele dolgunk bőven.
        Nagyon rossz ha az ember 90 perces futama már itt megpecsételődik.
        Csak futólag belenézve a replaybe nem volt senki igazán agresszív, 2 sajnálatos hiba következménye volt a baleset..
        Remélem hogy ebből mindenki tanul valamit aki elrontotta, mert tényleg hihetetlen hogy ez Monzában a legjobbak között is képes megtörténni.

      • #6741
        Gáspár Gergely
        Adminisztrátor

        Köszi a replayt!

        Nagyon sajnáljuk az első kanyaros balesetet..
        Lesz vele dolgunk bőven.
        Nagyon rossz ha az ember 90 perces futama már itt megpecsételődik.
        Csak futólag belenézve a replaybe nem volt senki igazán agresszív, 2 sajnálatos hiba következménye volt a baleset..
        Remélem hogy ebből mindenki tanul valamit aki elrontotta, mert tényleg hihetetlen hogy ez Monzában a legjobbak között is képes megtörténni.

    • #6739
      Szemir
      Felhasználó

      Először is elnézést kérek Kiss Balázstól itt is a parabolicás lökésért. Én kb ugyanott fékeztem, ahol szoktam, de Ti legalább 25 méterrel korábban és annyira nagy volt a tempó különbség, nem tudtam megállni. Pedig jókora távolságból érkeztem és nem volt rövidebb féktávom. Ettől függetlenül bocsánat. Utána megvártalak, nyilván nem sok értelme van/volt, de akartam jelezni, hogy sorry.
      Ellenben a rajtnál történtek mélyen felháborítóak. Az, hogy már az 5. helyen sincs biztonságban az ember egy rajtnál, hogy nem sikerült csak kb 500 métert mennyi úgy, hogy ne legyen összetörve az autóm, hihetetlen. És természetesen aki előidézi, az végez jó poziban. Most már tényleg el kell gondolkodnom, hogy vajon miért vagyok érintett minden futamon és mennyi értelme van 2 hetet felkészülésre szánni, családtól elvenni az időt, hogy az élmezőny nagyjábóli tempóját tudjam én is elérni, hogy aztán max középmezőnyös eredményeim legyenek legfőképp mások hibája miatt.
      Kovács Robival hatalmasat meccseltünk, köszönöm a korrekt versenyzésedet. Nyilván egyikünk sem ezekért a helyekért akartunk küzdeni.

      • #7146
        Baggio
        Felhasználó

        Szabolcs én is nagyon köszönöm a korrekt versenyt és csatát! Bevallom gondolkodtam, hogy a boxban túlfújt gumijaimmal (28,5 psi volt) leálljak-e egyáltalán Veled harcolni, mert csak időt veszítünk, de szerencsére jó döntés volt, mert nagyon élveztem és tudtam, hogy veled lehet fair módon küzdeni.
        (Sajnos a Ferrarim kétszer teljesen váratlanul és hirtelen megevett engem a parabolica kijáraton az első után küzdhettem a törött autóval a pit window-ig, meg a legvégén a befutónál is elszállt a szélárnyéklban mögöttetek…, biztos én is béna voltam, de valahol mégse értem a két esetet, majd még visszanézem.)

    • #6742
      Horváth Atilla
      Adminisztrátor

      Sziasztok,

      Hétfőn 20:30-tól discordon leszünk, aki esetleg úgy érzi, hogy érintett volt egy incidensben és szeretne hozzáfűzni bármit az esethez, akkor nagyon szívesen meghallgatjuk. Továbbá az eseményhez kapcsolódó kérdésekre is nagyon szívesen válaszolunk, legyen akár lebonyolítás vagy pl. a büntetési rendszer egyes pontjai.

      Köszi,
      A.

    • #6743
      ottoicso
      Felhasználó

      Úgy gondolom az incidens leginkább engem érintett. A sor végét lökték, majd dominószerűen jött előre hozzám, aki az elején volt. Az egy dolog, hogy kipördültem, de azt nem tudom ép ésszel felfogni, hogy ilyenkor a mezőny mért erőből próbálja áttolni magát a többi autón (replayt visszanézve legalább 4-5 autó ment KERESZTÜL az én autómon), ahelyett, hogy lassítana, kikerülné, stb. Sajnos az előbb említett gyötrés olyan szinten vágta haza az autót, hogy a pitben a nettó javítás kerékcsere nélkül is másfél perc volt nagyságrendileg, plusz ugye elvergődni a boxig és még áthajtani az egészen, több, mint 1 körös lemaradást eredményezett már az első körben.

      Jó lenne erre is valami szabályt hozni, mert egy megpördülésből még összeszedi magát az ember, de egy ilyen gangbang nagyon nem ad esélyt arra, hogy értelmezhető futamot fusson utána az ember.

    • #6744
      freakyo
      Felhasználó

      @Szemir : Azért fékeztem ott korábban, mert nem akartam bele menni az előttem lévőbe, hasonló okok miatt. Plusz a lexusnak amúgy is hosszabb a féktávja (ennyivel mondjuk nem.)
      _______

      Amúgy ezt a futamot úgy tudom összefoglalni, hogy szánalmas volt.
      Az első 6-7 percben sikerült úgy lezúzni az autómat, hogy 3-4 seccel voltam lassabb körönként. Ahogy Lányi Tamás is megjegyezte, hasonlóan éreztem én is. Nem vagyok az a versenyt feladós típus, sőt, de simán elgondolkodtam rajta, hogy van-e értelme körözgetni, főleg betegen. Mondjuk én nem is gyakoroltam 2 hétig az is biztos, de azt a cirka 2-3 órát is sajnáltam az első 10 perc után.

      Gyerekek, most komolyan. Minden tiszteletem, de egyenesben, hogy sikerül megforogni? Felfoghatatlan. Ez nem F1, hogy kicsapkodjuk a másik mögül az autót. Persze én vagyok az egyedüli hülye, aki lelassít, mert csapódik vissza a pálya közepére, mindenki más trepnin, mintha nem lenne holnap. Igen, én buktam ezzel vagy 4 helyet és nem más.

      Amikor Széchy is megforgat, az tolta rám még a Patrikot, aki a legmesszebb volt. Akinek a legtöbb ideje volt reagálni, hogy lassítson, mert a hülye gyereket most forgatták meg és keresztbe kínlódik az ideális íven. Yolo gáz, gratulálok.
      Később, ideális ívre keresztbe forgatjuk az autót, hogy a másik garantáltan neki mehessen. Szerencsére valaki lát is, és nem csak néz, ezért le is tudtam lassítani.

      Kvalin a legelején kitudtam menni, viszonylag jó körön voltam, de az előttem lévő annak ellenére, hogy elhagyta a pályát, nem engedett el. Cserébe később hibázott és emiatt nekem jött ( persze ez benne van, de simán elengedhettél volna az egyenesben, Mátyás G.)

      Őszintén szóval mindig is utáltam a hotlapozást. Abból a szempontból, hogy abszolút nem releváns, pont az ilyen esetek miatt. Akárki megtud futni egy jó kört, hogy bejusson, de néhány embernél mintha az látszódna, hogy életükben nem mentek volna mezőnyben, vagy zsinorban 5 körnél többet. Ha ez tényleg igaz, akkor nem kell mindenáron hülyeséget csinálni, amíg bele nem rázódik az ember a csatázásba. Kevesebb néha több.

    • #6745
      Bachrati Patrik
      Felhasználó

      Srácok itt nem azt kéne hibáztatni és mondogatni, hogy lökték végig a sort, hanem hogy ott az elején a tömeg kellős közepén, miért kell állóra vagy kvázi állóra fékezni a kocsit és ezzel indítani a dominót, hogy a következő tutira fulsatu állóra és utána a következők meg már nem fognak tudni megállni, mert nem arra számít senki, hogy a sinkánban az egyik oldal teljesen megáll, hanem hogy 30-50 között valahogy átcsorgunk egymás mögött. Érdemes lenne azért ezen is elgondolkozni.
      A másik, amit a Balázs is írt, azt meg főleg nem értem. Nincsen nagy tömeg rendesen lehet látni, hogy baleset volt és valahol keresztbe van az úton egy kocsi, az illető látja is a féklámpámat, hogy fékezek, mert nem akarom ki Ko-zni azt, akit keresztberaktak, de jön tovább, mintha semmi sem lenne ott. Srácok van sárga zászló meg szpotter, meg az embernek elvileg szeme is és nem volt tömeg. Miért kell ekkora baromságot csinálni?

      • #6746
        freakyo
        Felhasználó

        Így van. Nem biztos, hogy az inditotta el a lavinát aki hátulról érkezett. Azt is érdemes megvizsgálni, hogy miért lett indokolatlanul ennyire meglassítva az egész. Olyan helyek voltak a kanyarban, amit ki lehetett volna használni, és talán egy két forgatással megússzúk.
        Főleg, hogy próbarajt ellenére sikerült ezt összehozni.

      • #6747
        ottoicso
        Felhasználó

        Visszanézve a replayt több szemszögből is, talán mindkettő közrejátszhatott. A legtöbben 55 körül tudtak fordulni, de Széchy 45-re lassított. Ezt amúgy a mögötte levő két autó jól reagálta (1. kör T1 mindig lassabb, mint a futamon később bármi, és egy másfél órás futamon meg végképp nem a T1ben kéne nyerni), de a sorban hátrébb mögötte lévő Sirán nem fékezett egyenletesen, hanem lábát elvéve a fékről, csakhogy a sor fékezett tovább, ő pedig ezzel megtolta az előtte haladókat.
        Ez a kocc baleset amúgy előfordul, és ugyan nem szabályos, de láttunk már ilyet. Azt viszont, hogy ezt utána a mezőny többi része tudomást nem véve, bruteforceolja magát keresztül a kicsúszott autókon, azt nem tudom megérteni…

      • #7039
        Milán
        Felhasználó

        Ütés előtt már én is satu féken voltam. Körülöttünk mindenki egyenletlenül fékezett nem csak én. Amikor már jött a baj már mindenki telibe nyomta ahogy én is.

    • #6748
      Szemir
      Felhasználó

      Én inkább az óvatos első körös vagyok. Nem akartam, hogy ismét én legyek az, aki Füzy-t kiforgatja, mert elindul a hadjárat, hogy direkt történt. Másrészt Füzy és Te is Ottó a külső íven fordultatok, ott nagyobb tempót lehet átvinni, mint a szűk belső íven, ahol én voltam. Ha kb ugyanannyival fordulok, akkor lett volna esélyem rá, hogy oldalról eltaláljam valamelyikőtöket. Ettől még értem, amit írtatok. Én arra reagáltam, ami előttem történt. Ez egy autópályán is mindig így van, így lesz dugó. Monza első kör, első kanyarja mindig ilyen. Nagyon ritkán nem történik kiforgatás. Itt a szomorúbb, hogy a kiforgatás után még többen nekünk jöttek. Pl Fazekas Sirán után adta a 2. pofont a lökéshullámnak, aztán a megforgó autómba sikerült belemennie. Annak ellenére, hogy az én autóm még nem is sérült annyira, így is bő 30 sec volt csak a javítása az autómnak kiálláskor.

    • #6750
      freakyo
      Felhasználó

      VIccen kívül szerintem Ti amúgy is kontaktoltatok volna az első kanyarban 😀 Pár pixel választott el tőle titeket, még a domino kontakt előtt.
      Visszanézve még Lányi is állt a trepnin és driftel keresztbe vissza a mezőny elé. Így nehéz bárkit is kikerülni.

      • #6751
        ottoicso
        Felhasználó

        Szerintem meg pont úgy fordultunk volna, mint Füzy és Kerekes előttünk. A hátulról jövő lökés tette tönkre a szituációt.

      • #6842
        latoo
        Felhasználó

        Biztos lehetsz benne, hogy nem értünk volna össze, ha nem tolnak meg hátulról.
        Azt meg talán át kellene gondolni, hogy monza T1-ben a hátulról érkezők az előttük kanyarodókat kezdik hibáztatni, hogy lassan fordulnak… ez vicc, remélem nem gondoltátok komolyan. Itt alkalmazkodni kell, és monza T1 pont az a hely, ahol igen, néha előfordul, hogy akár állóra kell lassítani az autót.
        Az meg hogy álltam a gázon azért volt, mert úgy összepaszíroztak minket, hogy egymásba ragadt 2-3 autó, és próbáltunk kiszabadulni. Mindemellett nem volt honnan visszadriftelni a mezőny elé, hiszen végig a kanyar közepén helyezkedtem el.
        A hátulról érkezők ne azt kezdjék elemezni, hogy előttük ki mennyivel fordult, hanem alkalmazkodjanak, erről szól a T1!

      • #7109
        freakyo
        Felhasználó

        Nem pont rád gondoltam Tomi, hanem a klasszikus Icsó- Széchy párosra. Nem sokon múlt és simán kontaktolnak a domino nélkül. Sajnos ezt már nem tudjuk meg mi történt volna ha.
        Láttam, hogy össze bugolt 2-3 autó, de az már a lecsengés volt. A Piros-fehér autó (Kerekes) mögött annyi hely volt, hogy egy ifa befér, ehelyett meg kellett lassítani az egész sort a pálya közepén.

        Nehéz nem észrevenni a narancs-fekete merci lekörzőzi a két mercit mint Han a csajokat a Fast and Furiuosban, csak annyi szépséghibával, hogy engem vágnak oldalba. Ez belső nézetből úgy nézett ki, hogy full padló 1-es keresztbe rakott kormánnyal.
        Nézzed vissza az 555-ös autót, ez voltam én. 0-ra állok meg a hülyeségek miatt, ahogy előttem Deák Feri is erre a sorsra kényszerül. Ezután mondjad, hogy nem alkalmazkodtam 😀 Egy biztos, nem az én kezem van benne az egészben, szóval a lelkiismeretem tiszta, és nyugodtan elemezgetek

      • #7223
        Szemir
        Felhasználó

        Kezdem úgy érezni, hogy én vagyok a hibás, mert hátulról nem tudtak időben és helyesen fékezni, megállni. Konkrétan 60 körüli tempóról fékeztem ahogy Ottó írta kb 45-re. A 15 centire mögöttem haladó Csapattársam le tudta reagálni, a mögötte érkező is, de aki távolabbról érkezik és van ideje rákészülni, ott nem keresendő a hibás? Érdekes. Lehet jobban belefékeztem biztonsági szempontból, de akkor ugyanúgy kérdezem, hogy miért álltatok annyira bele a fékbe 110 méternél a parabolica előtt, holott egy anyahajó is le tudott volna lassulni 30 méterrel későbbről? Nyilván viccelek, de ahol én arra készültem, hogy ugyanott fogtok lassítani a 3. körben, ahol verseny körülmények és tempónál szokás, nem az történt, sokkal korábban fékeztetek. Baleset lett (nyilván én leszek/vagyok a felelős). Rajt után gyökkettőnél, ahol viszont számítasz rá, hogy torlódás lesz, a féktávot nem sikerül abszolválni.

      • #7421
        freakyo
        Felhasználó

        Na várjunk, tisztázzunk pár dolgot. Nem olvastad el amit leírtam, de még csak tisztában se vagy, hogy én melyik autóval mentem.
        “Rajt után gyökkettőnél, ahol viszont számítasz rá, hogy torlódás lesz, a féktávot nem sikerül abszolválni.”
        Nekem semmi közöm nem volt az egész első körös balesethez. Még csak nem is passzíroztam senkit a másikra, hogy átjussak. Érdemes lenne visszanézni. A narancs mercis csapódik belém oldalról, mert Hant játszik.

        A 3. körös balesetre is reagáltam, de azt se sikerült megérteni úgy látom. Én az előttem lévőre reagáltam. Azt te se gondolod komolyan, hogy a srác aki előttem fékez 100nál, majd csak azért is 75ről fékezek, közvetlen mögötte. Fostalicska sérült autóval meg nem fogok bevetődni a parabolikába senki mellé, mert az nem ilyen előzési pont. Szóval vele együtt fékeztem.
        Lehet 25 méterrel korábban fékeztünk mint kellett volna, de hogy neked erre volt még pluszba 50 métered reagálni, és így is sikerült ezt abszolválni. Baszki hihetetlen, hogy egy ilyet a vétkesnek kell megmagyarázni 😀

      • #7423
        Szemir
        Felhasználó

        Köszönöm ékes kioktatásodat. Örülök, hogy te sosem hibázol és még kioktató stílusban is beszélsz. Ezt a magatartást gyakorold a barátaidon és a családtagjaidon, nem ismerjük ennyire jól egymást hozzá szerintem és én megadtam a tiszteletet, többször elnézést is kértem, de úgy látom ezt nem sikerült feldolgoznod. Mi van itt egyébként? Hogy lehet ennyire fordított lovon ülni, hogy az elől haladókat akarjátok hibáztatni egy ilyen balesetnél? Egyébként pedig nem rád céloztam, sajnos nem olvastad el jól. Tisztában vagyok vele melyik autóval mentél, olvasd el figyelmesebben, a szövegkörnyezetből kiderül, hogy a számítasz rá nem rád, hanem általánosságban szól. És még Te oktatsz ki értő olvasásból.

      • #7534
        freakyo
        Felhasználó

        Azért annak örülök Szabolcs, hogy sikerült ennyire személyesre venned a figurát. (irónia).
        Semmi kioktatás nem volt a szövegben, csak Te veszed annak. Sajnos. Azt se mondtam, hogy én soha nem hibázok. Ne forgasd ki a dolgokat, légyszives.
        Bocsánatot kértél kétszer, írtam rá 1 mondatot még tegnap, hogy miért fékeztünk ennyire korán. Oké. Én ezzel le is tudtam azt a szitut.
        Majd ma válaszolsz egy hozzászólásomra, ahol Te fel hozod ismét a 3. körös esetet, mint aki nem olvasta volna el azt az 1 sort, amit tegnap írtam. (Akkor ki is nem tette túl magát a dolgokon?) Aztán rátérsz ismét a rajtbalesetnél mi volt, E/2. személyben. Az, hogy általánosítás?
        Hát persze, hogy leírom mégegyszer az egész szituációt, részletesebben.

        Pacsi rá aztán béke. Nekem nincs kedvem többet ezzel foglalkozni

        • A hozzászólás módosításra került: 8 hónap, 2 hét ideje-freakyo.
        • A hozzászólás módosításra került: 8 hónap, 2 hét ideje-freakyo.
    • #7038
      Milán
      Felhasználó

      Elég sajnálatos ami az első kanyarban történt, lehet hibást keresni de ez inkább közösen összerakott baleset volt. Széchy valóban túl óvatos volt amihez meg van a joga. Mögötte Lányinak szerencséjére volt, helye és ideje ezt lereagálni és teljesen satuznia amivel éppen hogy nem ütötte ki Széchyt én viszonylag közel jöttem Lányi mögött, nem láttam, hogy előttem így meg fog állni a sor ilyenkor már én is satuztam de nem lehetett megállni ahogyan a mögöttem jövő Fazekas sem tudom aki meg engem tolt meg akit meg Posán akit meg Jacsó és így tovább. Értem én, hogy első síkan lassú kanyar és várható, hogy lassú lesz a mezőny a kanyar féktávon de itt a probléma a hirtelen lassulás volt és a majdnem megállás. Ezt versenytempóban mikor közel vannak egymáshoz az autók nem lehet csak úgy lereagálni illetve az autó sem áll meg azonnal. Sajnálom ami az első kanyarban volt és nyilván nem volt szándékosság benne, én nem tartom magam egyedüli hibásnak a baleset miatt mert ez több személytől is függött.

      • #7076
        latoo
        Felhasználó

        Persze előfordul az ilyen, és monza T1 tipikusan az egyik legnagyobb balesetfaktort magában hordozó első kanyar, éppen ezért nem versenytempós megközelítést kell alkalmazni, hanem sokkal sokkal de sokkal óvatosabbat, és minél hátrébb vagy a rajtrácson, annál óvatosabbat. Teljesen mindegy ki mennyire satuzott, ha már későn kezdte el akkor semmit nem számít. Láttam én már olyan mezőnyt, amelyik meg tudta oldani a feladatot, még publikon is sikerül néha. Ettől függetlenül ez itt benne van, mert az egyik legnehezebb T1, és mindenki hibázhat. Nekem azzal van bajom inkább, hogy utána eszetlenül belahajtott az álló autókba a fél mezőny, valamint ne magyarázzuk már meg, hogy az elöl haladók a hibásak.

      • #7186
        Bachrati Patrik
        Felhasználó

        Igen rettentő nehéz kanyar vagy kanyar kombináció a T1 monzában, nincs is ezzel baj, de ha van egy baleset és azonnal a hátsóra van mutogatva, hogy ő volt a hibás az sem jó. Meg kéne nézni, hogy ahol kialakúlt a baleset, az ott lévő felek mit tettek azért, hogy létrejöjjön az eset vagy hogy elkerüljék ezt. Abban az esetben, ha valaki elöl elindít egy harmónikázás vagy folyamtos fékezés mellet hol kicsiket hol nagyok fog fékezni a mögötte lévő meg ott van már rajta, nem fogja tudni időben lereagálni, ha egyszer belelép egy nagyobbat, mert hírtelen olyan esemény történt amire nem számított. A reakció idők meg játékban amúgy sem olyan jók, mert rengeteg faktorból tevődik össze az egész, amiből csak egy az ember, illetve versenyszintuációban senki nem fog kilóméteres helyeket hagyni, hogy minden szituációt le lehessen kezelni, jogosan, mert senki nem akar több helyet bukni, meg hogy beugorjon elé valaki meg ilyenek. Tehát szerintem mielőtt kikiáltjuk a mezőny végét hibásnak, hogy feltolták a sort, érdemes átnézni, hogy mi történt elöl és azt ami elöl történt mennyire lehetett már hátrébb lereagálni, ha ezután is az jön hogy valaki hátulról feltolt mindenkit, akkor oké, de ha nem, akkor ne kezdjünk el azonnal a hátulról jövőkre mutogatni.

      • #7422
        berci23
        Felhasználó

        A Parabolicánál én voltam abban a bolyban az élen, valóban kicsivel előbb fékeztem, de szerintem totálisan belefért. Nézd, a gumik és a fékek akkori hőmérséklete miatt az a féktáv volt a legbiztonságosabb az előtte megtett 2 kör tanúsága alapján, 100 méteres táblánál történő fékezéskor annyira ment el a feneke előtte, hogy veszélyesnek ítéltem azt a féktávot. Silverstone-ban ugyanígy löktem ki Szarkát, én is a saját, gyorsabb tempóm alapján készültem bevenni egy kanyart, nem számoltam vele, hogy ő lassabb lesz féktávon. Sajnos hasonlóképpen ki is löktem, a büntetésem meg is kaptam érte, nekem kellett volna jobban figyelnem akkor. Megesik sajnos. A rajtban igazat kell adjak, elég kaotikus volt, lekopogom nem kerültem senkivel kontaktba, így is elég necces volt. A kommentem semmilyen támadó szándékot nem tartalmaz, csak szerettem volna tisztázni a dolgot.

      • #7436
        Szemir
        Felhasználó

        Egy pillanatig nem vitattam a felelősségemet a kiforgatásnál. Azt nem értettem, hogy a 3. körnél, amikor már üzemmeleg a gumi, a fék, hogy hogy ennyire korai féktávot vettetek. De mindegy is, mert Balázst megvártam ott, chaten elnézést kértem, fórumon már kétszer, fölöslegesen. Értem a helyzetet, én voltam túl optimista.

    • #7441
      ottoicso
      Felhasználó

      Pont azért volt a próbarajt, hogy nagyjából fel tudja mindenki mérni, hogy a várható rajtpozíciójából kb hol kell elkezdeni fékezni ahhoz, hogy ne rongyoljon az előtte menőbe. Ahogy feljebb több részletben megtalálhatóak a gondolatok, Kerekeséknek könnyű dolga volt nagy tempóval menni, mivel őket csak az első két autó előzte meg, így ebből fakadóan a harmonika még nem igazán jelenik meg.
      Mögötte Széchyvel úgy gondolom mindketten igyekeztünk elkerülni az újbóli ütközést, én abszolút Füzy mögött próbáltam tartani a tempót olyannyira, hogy az egyenesben korábban lassítanom kellett, mert nem volt helyem hová menni, de bőven tempóelőnyben érkeztem, Széchy pedig ahogy visszanézem a felvételt arra törekedett, hgy engem ne lökjön meg és szűken tudjon fordulni. A gond a mögöttünk érkező torlódás volt, vagyis hogy az ott érkező autók nem arra voltak felkészülve, hogy ilyenkor az ideálstól jóval hosszabb féktávot kell vegyenek.
      Egy szűk T1-es pályán ez ilyenkor mindig a legszigorúbban követendő szabály, hogy a hátul (10+ helyek) érkezőknek akár gurulniuk kell 30-cal 100 métert, ha úgy alakul a forgalmi helyzet, nem pedig mozdonyként megtolni az elöl haladókat, mert a lassú első kanyarban igenis az élen is próbál mindenki óvatosan fordulni, nem előidézve egy esetleges karambolt, ami a pálya eltorlaszolását okozná.

      • #7480
        Szemir
        Felhasználó

        Bár voltak nézet eltéréseink, de pont ugyanígy gondolom. Mindamellett pont az elmúlt futamok történései miatt nem akartam olyan módon középpontba kerülni, hogy én okozzak ilyesfajta galibát rögtön az elején. Inkább buktam volna pozíciót még Ottóval szemben is, mint hogy kiforgassam ott bármelyiküket. Ezt nem gondolom jogosnak a mi nyakunkba varni (bár az ikarus helyet én hagytam).

    • #7537
      latoo
      Felhasználó

      Egy dolog biztos, hogy kezd kifolyni az agyam ettől a fórum rendezéstől, lassan lehetetlen követni hol és kié az utolsó hozzászólás.

      • #7565
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        +1
        ez a fórum még mindig az augusztusi formában működik. pedig szeptemberre már elkészült.. elméletben…

    • #10593
      latoo
      Felhasználó

      Tisztelt Szervezők!

      A monzai futam logjait fel tudnátok tölteni simresults-ra? Nem tudom más hogy van vele, én szeretem böngészni a futam adatokat.

      Előre is köszi!

      • A hozzászólás módosításra került: 8 hónap, 2 hét ideje-latoo.
      • #10602
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Szia,

        Persze, ha igény van rá, akkor mostantól feltöltjük.

        Result 201124-p8T – monza_2019 – Zengo E-sport – Monza R5 – Assetto Corsa Competizione – Simresults – The results viewer for your favorite race sims.

        Üdv,
        A:

      • #10603
        latoo
        Felhasználó

        Köszi!

    • #11021
      Bachrati Patrik
      Felhasználó

      Egy olyan kérdésem lenne, hogy a futott eredményeket pontosan mikor mentitek le a szerverről és zárjátok azoknak a beérkezését? Azért kérdezem, mert én valamikor a 7 órás határidő környékén, szerintem pont előtte futottam egy időt ami nincsen fent az előkvalin, sőt ma futottam legalább 2 jobb időt is mint ami be van írva hozzám jelenleg a prekvaliban. Még várható hogy változni fognak a prekvalis idők vagy azok amik ott vannak azok a véglegesek?

      • #11024
        Bachrati Patrik
        Felhasználó

        Közben ahogy nézem már frissültek az idők. Köszönöm! 🙂

      • #11042
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Szia,

        A 19:00-ig kreált logokat dolgozza fel a rendszer, az utolsót mindig manuálisan kell átírnunk, hogy a prekvali végén futott időket is frissítse. 🙂

        Köszi a türelmet!

    • #11114
      latoo
      Felhasználó

      Simresults-t kérhetünk ismét?

      Köszi!

    • #11636
      berci23
      Felhasználó

      Sziasztok!
      Lesz még frissítve a prequali top 24?

      Köszi

      Berci

      • #11653
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Szia,
        Elméletben megvolt a 19:01-es loggal bezárólag.
        Neked 1:43.158-as időd van fent.

        A.

      • #11655
        berci23
        Felhasználó

        Köszi! A nevezésem is azzal az idővel kaptátok meg? Csak mert engem még a 23. Helyen lévő időmmel engedett nevezni.

      • #11661
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Igen, viszont a nevezések elbírálásakor “saját listát” használunk. Ez annyit jelent, hogy egyeztetjük a nevezést az eddig használt autókkal, és minden esetben az adott pályán, az adott autóval futott legjobb (érvényes) kört vesszük figyelembe.

    • #11658
      arghoska
      Felhasználó

      Sziasztok!
      elfelejtettem nevezni a mai futamra. Indulhatnék mégis valahogy?
      Teljes nevem: Horváth Márk

      • A hozzászólás módosításra került: 7 hónap, 2 hét ideje-arghoska.
      • #11662
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Szia,

        Sajnos az meghívók postázása után már nem tudunk változtatni a mezőny összetételén, ha valaki az eseményig visszamondja a nevezését, akkor be tudsz lépni helyette.

        Üdv,
        A.

      • #11663
        arghoska
        Felhasználó

        Rendben! És azt én honnan fogom tudni, hogy beléphetek?

      • #11664
        Horváth Atilla
        Adminisztrátor

        Ha itt az oldalon kapsz értesítést 18:15-ig, , akkor tudsz jönni a szerverre.

    • #11676
      C1m0
      Felhasználó

      Szép estét! Sajnos elhúzódott a munkám és csak most sikerült hazaesnem lehetséges esetleg még csatlakoznom vagy már nem?

    • #11735
      TCs
      Felhasználó

      Köszönjük a szervezést és grat a bajnoknak !

      Just in time 😀

    • #11766
      berci23
      Felhasználó

      Utólag is búék mindenkinek, szeretném én is megköszönni a szervezést 🙂 a kövi bajnokságról lesznek a közeli jövőben infok? 😀

35 hozzászólás mutatása
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.