Nürburgring

Kedves Versenyzők,



A Zengő E-sport ACC Nyári Sprint Kupa Nürburgring esemény hivatalos végeredménye az alábbi linken tekinthető meg,
NÜRBURGRING VÉGEREDMÉNY


A Sportfelügyelők kivizsgálták a beérkezett óvásokat és megtekintették a verseny, valamint az időmérő edzés visszajátszását.

A Sportfelügyelők a büntetések megállapításakor igyekeztek a szabálykönyv szerint előírt legenyhébb büntetések kiszabására, továbbá bizonyos esetekben, (mint pl. a boxutcába való teleportálás esete) visszamenőlegesen türelmi időt hirdettek. Ugyanakkor felhívják valamennyi versenyző figyelmét a jövőben történő, -szabálykönyv szerint előírt- súlyosabb szankciók alkalmazására.

Ezért a jövőben fokozottan kérik a versenyzőket a Versenyszabályzatban foglaltak betartására.


A Sportfelügyelők valamennyi ítélet esetében igyekeztek az esélyegyenlőség elvét szem előtt tartva döntést hozni.


Az eseményen kiszabott büntetéseket összesítő dokumentum az alábbi linken tekinthető meg,
Zengő E-sport ACC Nyári Sprint Kupa – Nürburgring



Két eset indoklása a cikkben is olvasható, hogy példaként a lehető legtöbb versenyzőhöz elérjen,

Rajtbaleset:

Az 1-es kanyar féktávján a 28-as autó pilótája elméri a féktávot és ennek tekintetében a pozícióját rosszul választja meg, ezzel rajtbalesetet okoz. A balesetben a 28-as autón kívül, közvetlen módon 3, közvetett módon pedig 4 versenyautó érintett, a 4-es, a 9-es, a 37-es, a 227-es, a 910-es és mindkét esetben a 42-es. A rajtbaleset okán kialakult minden további baleset rajtbalesetnek minősül. A Sportfelügyelők valamennyi versenyző figyelmét felhívják a rajtok utáni fokozott óvatosságra, továbbá elvárják más versenyzők felkészülésének tiszteletben tartását. A Nyári Sprint Kupára való tekintettel, a Sportfelügyelők eltekintenek a felfüggesztéstől, azonban a folytatásban a 28-as autót vezető pilóta minden további kérdéses incidensében mellőzik az enyhítő körülmények alkalmazását.



Baleset okozása féktávon:

A 10-es kanyar bejáratán a 37-es autó pilótája túlzottan optimistán mérte fel a féktávot és előzési kísérletbe kezdett a 16-os autó ellen, azonban a bejárati rázókő megdobta, ennek következtében kiütötte a pályáról a 16-os autót, a balesetet követően a 37-es autó pilótája visszaadta a pozíciót a 16-os autónak, viszont a 16-os autó a baleset következtében pozíciót veszít a 9-es autó ellen. Az eset teljes mértékben a 37-es autó pilótájának felelőssége, a büntetés kiszabásánál a Sportfelügyelők figyelembe vették a 37-es autó pilótájának sportszerű viselkedését.





Zengő E-sport